donderdag 31 juli 2014

Voor kleine mensjes

Hoewel ik voornamelijk voor volwassenen naai, maak ik ook heel graag creaties voor kinderen. Niet mijn kinderen, want die zijn er nog niet (maar volop bezig, maar moeder natuur werkt niet mee) dus krijgen  het neefje en nichtje van mijn vriend af en toe een creatie van mijn hand, maar ook vrienden die wel kinderen hebben. Vaak vind ik dat kinderen veel leuker reageren op 'het zelfgemaakte' dan volwassenen, misschien gewoon het idee ;-)


 Dit patrooontje is er eentje van ottobre 3/2014 en de stof is van op 1 of andere stoffenbeurs met superknoopjes (volgens Len het allermoeilijkste) van Veritas. Zo glunderen,  daar smelt men hart van.



 Een leuk jurkje (burda 5/2012) in een prachtig stofje, de foto is van vorig jaar, maar past er nu eindelijk perfect in.

En nog 2 simpele creaties die zeer veel gedragen zijn, maar heb er geen foto's van :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten