vrijdag 25 juli 2014

Sunny pants 2

Ik denk dat dit 1 van de populairste patronen is deze zomer, de sunny pants van LMV (of elk patroon van dit soort broek), en ook ik kon niet achterblijven als is het maar omdat deze broeken zo heerlijk easy zijn zowel om te maken als te dragen. Je kan kiezen hoe je hem afwerkt, lekker lui met boordband of iets gekleder met band en elastiek, lekker luchtig in viscose, iets steviger in het katoen, kort, 3-kwart of lang,... eindeloze combinaties mogelijk.

Voor mezelf heb ik als proefversie er eerst 1 gemaakt in viscose (van het stoffencircus in Antwerpen) met een boord in boordstof (lekker makkelijk)
Aangezien ik hem niet meer wilde uitdoen ;-) heb ik er daarna nog 1 gemaakt in katoen (gekocht bij kokette katinka in Antwerpen, in de winkel was de kleur niet echt goed te zien en ze zeiden me dat het zwart was, maar het is dus donkerblauw)
Ikzelf vind de broek in het katoen mooier als in viscose en ook beter bij me passen (heb niet  zo echt een modellenfiguur), maar ben gek op beide dus komt er binnenkort nog wel een keer het patroon uit de map.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten