zaterdag 21 juni 2014

Rokje voor een prinsesje werden er al snel 2 :-)

Voor de verjaardag van een vriendin had ik het leuke idee om een leuk rokje te maken voor haar dochtertje van bijna 4. Eerst een leuk stofje uitgezocht (wat niet zo vanzelf sprekend was want er waren enkele eisen... Uiteindelijk toch mijn eigen gedacht gevolgd ) en daarna het patroontje opgezocht, ik weet normaal is het in de andere volgorde, maar that's just me. Het patroontje werd er 1 van ottobre, een schattig rokje, afgewerkt aan de taille met smock. Na 2 uurtjes was heel het rokje af want het was echt geen moeilijk patroontje, maar het resultaat mag er wezen. En ik vind dat niet alleen, want heb er al een tweede gemaakt voor de schoonzus en dan staat er nog 1 op het programma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten